יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

היום השנים-עשר - פאלו אלטו - 28.6.2009


היום הוא היום האחרון שלנו בפאלו -אלטו עם אריאל וליאת. מחר נצא לכיוון לוס אנג'לס על כביש אחד ואף כי נחזור לפאלו אלטו לפני החזרה לישראל הרי שאריאל, ליאת, עדי ונדב טסים מחרתיים לישראל.

ליאת הלכה לסידורים/עבודה ואריאל לקח את הילדים להחלקה על קרח בעיר סמוכה, שווה ביותר מכיוון שעלות כניסה לאדם כ-$8 (לכניסה ולא לשעה!).

באותו זמן אני ניסיתי לחפש פתרון לעניין המצלמה שלי (Canon XTi Rebel שנקנתה ביולי 2007 בניו-יורק). מצאתי חנות שמתקנת מצלמות בפאלו אלטו ונסעתי לנסות ולתקן את המצלמה. לאחר כמה סיבובים עד שמצאתי את המקום (קרוב לתחנת הרכבת, מסתבר) נכנסתי והכנסתי את המצלמה לבדיקה. גזר הדין היה לא טוב - יש אפשרות לתקן אבל זה לוקח משהו כמו שבועיים כך שאין לי ממש אופציה כזו. קיבלתי את גזר הדין והסתכלתי קצת על מצלמות חדשות אבל החלטתי לעשות קנייה גדולה שכזו רק לאחר מחשבה ארוכה.

חזרנו כולנו בזה אחר זה הביתה ואכלנו ארוחת צהריים משפחתית.


אחה"צ יצאנו לקניות ב-Stanford Mall קניון מאוד יוקרתי הנמצא על האדמות של אוניברסיטת סטנפורד אך משרת את האוכלוסיה העמידה יותר של פאלו-אלטו. אריאל וליאת הקציבו לנטע סכום קניות כמתנת בת-מצווה ונטע נהנתה למדוד ולנסות דברים ב-GAP ובחנויות נוספות.


לאחר זמן די קצר התפצלנו כדי שנדב לא ישתגע. נדב ואני ביקרנו בחנות של אפל ונהנו מהאווירה ובמקרה של נדב מההזדמנות לשחק עם אייפונים/אייפודים. אני גם קניתי אייפוד שאפל וכרטיס בשווי $25 לקנייה בחנות האפ-סטור.


נפגשנו שוב לאכול גלידה בחנות של Haagen-Dazs אך לא התלהבנו. שבנו הביתה לסידורים לפני נסיעה - כביסות, אריזות והכנה נפשית.


בערב ניצלנו את העובדה שיש בייביסיטר מובנה (אני) ואריאל וליאת יצאו לראות סרט בסן-פרנסיסקו. אני והילדים ראינו את משפחת סופר-על בטלוויזיה והזמנו פיצה (דומינו'ס) ושתייה כך שנהנינו מאוד.

אין מצלמה, אין תמונות - מזל שלא היה יום נופי. :-)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה