יום חמישי, 18 ביוני 2009

בדרך לארה"ב וחצי היום הראשון -17.6.2009

יצאנו מהבית בשעה 24:45 כדי להגיע לרכבת של 01:07. כמובן שהגענו לפני הזמן וחיכינו לרכבת שאיחרה במספר דקות. במהלך ההמתנה ראינו את התמונה הבאה:

הכלי המוזר הזה נקרא track grinder והניחוש שלי היה שהוא מנקה באיזושהי צורה את הפסים.

התהליך בשדה התעופה היה קל ולא כואב. היו לנו כשעתיים להעביר בדיוטי אותן העברנו במעט קניות (שוקולד ובושם
שנאסוף בדרך חזרה) ובישיבה על אייס קפה שקנינו במקום וסנדביצ'ים שהבאנו מהבית.

הטיסה לאמסטרדם עברה נחמד מאוד. היו מקומות פנויים אך אנו לא נהנינו מהם. ארוחת הילדים הייתה נחמדה מאוד וכללה יוגורט פירות, סלט פירות וסנדביץ' גבינה צהובה.

באמסטרדם היו לנו שעתיים להעביר - הסיור בדיוטי פרי בדרך למטוס היה מזעזע - המחירים אפילו יותר גבוהים מהדיוטי פרי בישראל וכלל אינם מוצדקים.

חיכינו למטוס ועלינו עליו בזמן. במהלך כל הטיסה חילקו אוכל ו/או שתיה כל שעה וחצי בערך. מה שגרם לכך שכמעט ולא ישנתי. נטע ישנה כמה שעות רצוף ולא יכולתי להעיר אותה.

הנחיתה הייתה כמעט בזמן והתור של אימיגריישן היה ארוך ומיגע. לאחר היציאה מאימיגריישן והמכס הלכנו למעלית כדי להגיע ל-AirTrain איתה ניתן להגיע לאיסוף הרכב מחברת ההשכרה. עם עלייתנו למעלית עפה לי שקית המסמכים שהכילה כמובן את כל הדרכונים ואת רשיון הנהיגה הבינ"ל. למזלנו הרב מאוד על אותה מעלית עלה גם עובד תחזוקה שעזר לנו מאוד וירד במיוחד בשבילנו לפיר המעלית והחזיר לנו את המסמכים.

ה-AirTrain היה נהדר והגענו תוך כמה דקות למרכז חברות ההשכרה שם אספנו את המכונית שלנו - קומפקטית וחמודה. תמונה בהמשך.

הגענו בשלום לאריאל וליאת (לאחר איזה בירבורון קטן ביציאה משדה התעופה) שם קיבלו את פנינו עדי ונדב החמודים שממש רצו החוצה לפגוש אותנו.

נטע נתנה לחבר'ה את המתנות שהתאימו בול ומצאו חן ועשינו סיבוב מסביב לבית.

אריאל הגיע מעט אחרי כן ונסענו איתו ועם הילדודס לחנות לספורט וקמפינג Big5 שם מצאנו וקנינו נעליים במחירי מציאה ממש (Saucony במחיר של $40, ניו-באלאנס מחיר של $30). המשכנו משם ל-Costco לשם קניות של אוכל. לאחר סיבוב קצר בפאלו אלטו בדרך חזרה 'הביתה' הגענו בשלום ואריאל יצא עם כל הילדים לרכיבת אופניים. אני נשארתי ועזרתי כמיטב יכולתי לליאת - פשוט הייתי מחוקה.

לאחר ארוחת ערב נעימה וטעימה דיברנו עם הבתים ואני לפחות, הלכתי לישון.

נרדמתי מיד עם נחיתת ראשי על הכרית. :-)